loading...

ورزشکده

رژیم کم کربو هیدرات بهتر است یا کم چربی

admin بازدید : 159 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 6:00 نظرات (0)

رژیم کم کربو هیدرات بهتر است یا کم چربی

  • رژیم کم کربو هیدرات بهتر است یا کم چربی

    رژیم کم کربو هیدرات بهتر است یا کم چربی

    رژیم کم کربو هیدرات بهتر است یا کم چربی پژوهشگران 19 بزرگسال چاق را ( که تقریباً هم وزن و دارای شاخص توده بدنی یکسان بودند) در یک واحد بیمارستانی در مرکز بالینی NIH در فواصل کوتاه دو هفته ای مورد بررسی قرار دادند. داوطلبان برای اقامت دو هفته ای در یک بخش متابولیک زندگی می کردند که هر روزه برای صبحانه، ناهار، شام و اسنک، غذاهای یکسان می خوردند. مصرف غذای شرکت کنندگان به دقت توسط محققان کنترل و مدیریت می شد. همچنین از هر شرکت کننده درخواست شد تا یک ساعت در روز را روی تردمیل ورزش کنند.

    برای 5 روز اول در هر ویزیت، آنها بر اساس یک رزیم غذایی متعادل غذا می خوردند. دوباره کالریها تا 30 درصد کاهش یافت،اما این بار میزان چربی مصرفی نیز کاهش یافته بود. شاید دلیل اصلی اش این باشد که آنها ثابت می کنند که کاهش کربوهیدرات ضرورتاً به کاهش وزن منجر نمی شود، به خصوص وقتی که برنامه غذایی مملو از چربی باشد.


    آنها پیش بینی کرده بودند که فقط رژیم کم کربوهیدرات به تغییرات میزان چربی سوزانده شده می انجامد، در حالی که رژیم کم چربی به میزان زیادی به کاهش کلی چربی منجر می شود. در دراز مدت، احتمال دارد که تفاوت بین کالریهای چربی و کالریهای کربوهیدرات به وسیله بدن کاهش یابند.


    این یک اصل مرکزی سبک زندگی مبتنی بر میزان کم کربوهیدرات است: در حالی که عدم استفاده از کربوهیدرات، بدن انسان را به حالت چربی سوز می کشاند، هر رژیمی که در خنثی کردن انسولین موفق ظاهر شود، درجا چربی بدن را به دام می اندازد و امید رژیم گیرنده را در رسیدن به بدنی سالمتر و باریکتر ناامید می کند.

    دکتر کوین هال، نویسنده مطالعه اظهار داشت، موثرترین و بهینه ترین رژیم غذایی رژیمیست که شما بتوانید به آن تکیه و دائماً آن را دنبال کنید. سازمان کشاورزی ایالات متحده آمریکا توصیه کرد که اهرم متغیر مصرف غذاها یعنی چربیها باید محدود شود.


    فاکتور اساسی هال که بسیاری از دانشمندان و متخصصین تغذیه با آن موافقت کردند، این است: بهترین رژیم غذایی چه کم چربی ،چه کم کربوهیدرات، رژیمی است که شما به آن بچسبید و به آن باور داشته باشید.

    « بر خلاف نظریه های پیشین مبنی بر فواید متابولیک محدودیت کربوهیدرات برای کاهش وزن، داده ها و مدلهای شبیه سازی ما به هنگام مقایسه رژیم های کم چربی و کم کربوهیدرات، نتیجه معکوس را حمایت می کنند.»


    هال خاطرنشان کرد که برای برخی از افراد کم کردن میزان چربی آسانتر است، و برخی دیگر کاهش جذب کربوهیدرات را ترجیح می دهند.

توصیه شدن مصرف ویتامین D برای مردان ، چرا ؟

admin بازدید : 290 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 5:09 نظرات (0)

توصیه شدن مصرف ویتامین D برای مردان ، چرا ؟

  • توصیه شدن مصرف ویتامین D برای مردان ، چرا ؟

    توصیه شدن مصرف ویتامین D برای مردان ، چرا ؟

    توصیه شدن مصرف ویتامین D برای مردان ، چرا ؟

    بر اساس جدیدترین تحقیات و مطالعات محققان دانشگاه نورث وسترن ، سرطان پروستات تهاجمی و کمبود ویتامین D با هم ارتباط دارند و این موضوع در مردان شدیدتر است.

    تحقیقان نشان می دهد سرطان پروستات در مردانی که کمبود ویتامین D دارند، تهاجمی تر است. محققان به پزشکان توصیه می کنند قبل از عمل جراحی پروستات، سطح ویتامین D بیمار را بررسی کنند و پس از افزایش سطح ویتامین D با دارو، اقدام به عمل جراحی کنند.

    مردان بیشتر ساعات روز را در اداره و محل کار خود می گذرانند و از نعمت آفتاب محرومند، بنابراین باید به طور مداوم سطح ویتامین D بررسی شود و در صورت لزوم از مکمل های ویتامین D استفاده شود.شیر، حبوبات، ماهی و روغن ماهی، تخم مرغ، آب پرتقال، قارچ ، انواع پنیر و خاویار حاوی مقدار زیادی ویتامین D هستند و نورخورشید مهمترین منبع ویتامین D است.

    ***حقایقی در مورد سرطان پروستات

    -مردان از پنجاه سالگی به بالا، بیشتر در معرض سرطان پروستات قرار دارند.

    -داشتن پدر، برادر یا پسر مبتلا به سرطان پروستات، احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می دهد.

    – به گزارش انجمن سرطان آمریکا (ACS) سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان و دومین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان است.

    – از میان هر هفت مرد آمریکایی، یک نفر به این عارضه مبتلا می شود.

    -در انگلیس نیز سالیانه حدود 41 هزار نفر به این بیماری مبتلا می شوند.

    – گرچه میانگین سنی ابتلا بیش از 60 سال است؛ ولی بروز آن در سنین قبل از 40 سالگی نیز دیده شده است؛ بنابراین پزشکان معتقدند که مردان بالای 40 سال باید سالی دوبار تحت غربالگری سرطان قرار گیرند.

    -نژاد، محیط زندگی، عوامل ژنتیکی و شیوه زندگی مهمترین علل بروز این بیماری هستند.

    نتایج این تحقیقات در نشریه Clinical Oncology منتشر شده است.

فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

admin بازدید : 165 یکشنبه 15 فروردین 1395 : 4:10 نظرات (0)

فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

  • فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

    فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

    فال روزانه سه شنبه 29 دی 1394

    فال روزانه 29 دی متولدین فروردین ماه

    خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا كنید، اما همچنان از این كه در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممكن است تمایل زیادی برای این داشته باشید كه تمركز خود را روی یك موقعیت عاطفی حساس بگذارید كه واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید كه مثبت اندیشی اكنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیكه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

    فال روزانه 29 دی متولدین اردیبهشت ماه

    ایستادگی كه در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اكنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اكنون شما فرصت این را دارید كه آن را به موقعیت بهتری تبدیل كنید. ممكن است شما كاملا مطمئن باشید كه در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط كنونی این اعتقاد شما را تایید نكنند كه امور كاری در حال پیشرفت كردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

    فال روزانه 29 دی متولدین خرداد ماه

    ممكن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید كه از آنها دست بكشید. ممكن است از این بترسید كه نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینكه عطارد منطقی – سیاره حاكم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید كه واكنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بكشید، از تجربه‌های خود استفاده كنید و از آنهایی كه داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده كنید و برای آینده برنامه ریزی كنید.

    فال روزانه 29 دی متولدین تیر ماه

    احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید كه بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به كسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید كه اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است كه شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید كه برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیكه آماده نیستید، فكر نكنید كه مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

    فال روزانه 29 دی متولدین مرداد ماه

    ملاقات با یكی از دوستان و یا یكی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد كه اطمینان دیگران اكنون به شما بیشتر از این است كه شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست كه اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است كه شما واقعا نیاز به این دارید كه سعی كنید با شخص دیگری غیر از كسانی كه از شما انتظاراتی دارند ملاقات كنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی كنید كمی‌از كار دست بكشید.

    فال روزانه 29 دی متولدین شهریور ماه

    امروز ممكن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می‌رسد این امر شدنی باشد. اینكه از امكانات خود اطمینان داشته باشید، ‌یك چیز است، و كاملا متفاوت است كه حقیقت اینكه واقعا چه اتفاقی می‌افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاكم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یك ردیف قرار گرفته‌اند تا روحیه دیگران را تقویت كنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

    فال روزانه 29 دی متولدین مهر ماه

    شما درك می‌كنید كه باید آنچه را كه قبلا آغاز كرده بودید تمام كنید، اما ممكن است وسوسه شوید كه با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد كنید. قضاوت شما آنقدرها هم كه فكر می‌كنید آشكار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را كند كنید. عقب انداختن واكنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینكه عملی بودن كارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینكه وارد كار شوید بررسی كنید. كمتر عجله داشتن باعث می‌شود كمتر احساس نگرانی كنید.

    فال روزانه 29 دی متولدین آبان ماه

    ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود كه بخواهید امروز احساسات‌تان را با كسی تقسیم كنید. شما معمولا عادت دارید كه احساسات خود را از دیگران پنهان كنید زیرا فكر می‌كنید كه اگر احساسات خود را بیان كنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ كنید. درباره اینكه چه می‌خواهید صحبت كنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینكه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت كند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه كنید. اگر بتوانید این كار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممكن است از اینكه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

    فال روزانه 29 دی متولدین آذر ماه

    امروز سیاره حاكم شما ژوپیتر با عطارد زیرك ملاقات می‌كند، شما را به تمركز كردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می‌كند. شما با اینكه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می‌افتد سر و كار دارید، حتی اگر تفریح كمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ كس نمی‌تواند افكار شما را در ذهن‌تان بخواند، پس می‌تواند جستجوی خود را درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیكه شما همچنین احساسات اصلی خود را اینجا و اكنون پنهان كنید.

    فال روزانه 29 دی متولدین دی ماه

    امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید كه دیگران یا دوستان نزدیك شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست كه می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است كه شما اكنون عقیده محكم و استواری راجع به چیزی دارید كه بر موضوع حل نشده‌ای تاكید می‌كند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش كنید كه به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یكدفعه شما می‌فهمید كه این جدایی نیازی به این ندارد كه همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

    فال روزانه 29 دی متولدین بهمن ماه

    اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده می‌شود، و باعث می‌شود‌ ذهن شما بیشتر تحریك شود. هر فكر كوچكی كه برای هوشیاری بیان می‌شود آبشاری از ایده‌ها را به ذهن شما می‌ریزد. شما نمی‌توانید براحتی جزییات را درباره نجات جهان از روزتان جدا كنید. سعی نكنید كه امروز فكر خود را محدود كنید، بنگرید كه چگونه چیزهای خیلی كوچك براحتی با چیزهای بزرگ تركیب و هماهنگ می‌شود.

    فال روزانه 29 دی متولدین اسفند ماه

    حس ششم شما به شما می‌گوید كه هفته آینده ممكن است كمی‌ تنبل باشید، ‌پس سعی می‌كنید كه هر زمانیكه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممكن است ذهن شما بسیار سریع عمل كند كه شما نتوانید جریان ایده‌هایی كه در آن وجود دارد را آهسته كنید. سعی نكنید كه جلوی هیچ كدام از این افكار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی كنید. فقط افكاری كه به ذهن شما می‌رسند را مشاهده كنید، مطمئن باشید كه بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یكی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یكباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.

تصویر نوشته های عاشقانه و رومانتیک سری شهریور 94

admin بازدید : 144 شنبه 14 فروردین 1395 : 21:28 نظرات (0)

تصویر نوشته های عاشقانه و رومانتیک سری شهریور 94

عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

admin بازدید : 385 شنبه 14 فروردین 1395 : 20:57 نظرات (0)

عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

  • عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس عاشقانه برای رمانتیک ها

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    نوشته های عکسی عاشقانه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    متن های عاشقانه بر روی عکس رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد احساسی

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    جمله های عاشقانه بر روی تصاویر احساسی

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه کارتونی

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه انیمیشنی

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس های عاشقانه و رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس نوشته عاشقانه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس عاشقانه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس دو نفره عاشقانه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس احساسی

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس های دو نفره کارتونی عاشقانه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس عاشقانه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    تصاویر نوشته های عاشقانه رمانتیک

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس دختر تنها

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس زن تنها

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکس احساسی دختر تنها

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    مجموعه کامل عکس های عاشقانه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    عکسهای عاشقانه روز

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    جدیدترین عکسهای عاشقانه روز

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

    زیباترین عکس عاشقانه دختر در حال گریه

    عکس نوشته های عاشقانه برای افراد رمانتیک

عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

admin بازدید : 445 شنبه 14 فروردین 1395 : 20:21 نظرات (0)

عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

  • عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    جدیدترین عکس های ازان بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس بوراک توزکوپاران بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    بوراک توزکوپاران متولد ژوئیه 1993 در کشور ترکیه در شهر استانبول است

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان بازیگر سریال ترکی گوزل 

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    تصاویر ازان،عکس ازان،عکس بوراک توزکوپاران

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    زیباترین عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان بوراک توزکوپاران

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان با مادرش

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس سلفی ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های بازیگران

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکسهای جدید  ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های جالب از ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس سلفی ازان بوراک توزکوپاران بازیگر سریال ترکی گوزل

    عکس های ازان (بوراک توزکوپاران) بازیگر سریال ترکی گوزل

عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

admin بازدید : 349 شنبه 14 فروردین 1395 : 19:50 نظرات (0)

عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

  • عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    من برم اسید قرقره کنم ! 😐

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    سلفی عاشقونه گرفتن بعضیا ! :))

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    دخترا ناموسا اینو دیگه مد نکنید ! :))

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    خواسته خیلی ست باشه !

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    گالری عکس های خنده دار

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس باحال سری جدید

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکسهای خنده دار

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    من دیگه حرفی ندارم ! O_o

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    ترک تضمینی تلگرام

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس نوشته های خنده دار و باحال

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس نوشته های خنده دار و باحال سری جدید

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    جدیدترین عکس های خنده دار و باحال

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس نوشته های خنده دار و باحال سری جدیدعکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    آقا یعنی ما تونستیم تحریم های 11 ساله آمریکا رو لغو کنیم ولی هنوز این اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول را نتونستیم لغو کنیم ! 😐

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    مستند میگفت گونه نادر و کمیابیه ولی من خیلی از این قیافه ها میبینم !

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    خنده دارترین عکس نوشته های جدید باحال

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکس نوشته های خنده دار و باحال سری جدید

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    عکسهايي خنده دار و بامزه

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    ناموسا اینو مد نکنین !

    عکس خفن و خنده دار جدید بهمن 94

    حالا میفهمم چرا شاعرای قدیمی عاشق عرفان و..میشدن!

    مطالب مرتبط:

    عکس نوشته های خنده دار و باحال سری جدید

    ترول خیلی خنده دار و عکس نوشته های طنز مشهدی

     عکس نوشته های خنده دار و ترول های باحال جدید 

    عکس های خنده دار و ترول های جالب

    عکسهای خنده دار و باحال شبکه های اجتماعی زمستان 94

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام شونه به شونه

admin بازدید : 195 شنبه 14 فروردین 1395 : 18:49 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا صادقی به نام شونه به شونه - تاپ صدا

جمله و متن زیبای کارت عروسی

admin بازدید : 189 شنبه 14 فروردین 1395 : 17:51 نظرات (0)

جمله و متن زیبای کارت عروسی

  • جمله و متن زیبای کارت عروسی

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    بنام خدای عشق
    کنار آشنایی تو آشیانه می‌کنم
    فضای آشیانه را پر از کرانه می ‌کنم
    کسی سئوال می‌کند به خاطر چه زنده‌ای
    و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم
    امیدواریم که گل وجودتان زیباترین نقش باغ خاطره این روز باشید
     

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن برای کارت عروسی

    همتمان بدرقه راه کن ای طایر قدس
    که دراز است ره مقصد و ما نوسفریم

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    معنای عشق چیست بجز عشق
    بهم رسیدن یعنی آغاز
    با هم ماندن یعنی زندگی
    زندگی با عشق یعنی کامیابی

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن های کارت عروسی جدید

    با سنت عشق گرد هم می‌آییم
    آنجا که دوست داشتن تنها کلام زندگی است.

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    در پیشگاه حجت محض زمان مهدی(عج)
    منجی جهان
    منت‌دار حضور شمائیم.

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن مذهبی کارت عروسی

    خدا هدیه ای به آدم داد
    و مهر حوا را به دل او انداخت
    باید آسمان را آذین می بست
    ستاره ها را برق می انداخت
    خدا لبخند زد
    تنهایی فقط زیبنده خودش بود!
    در جشن پیوند آسمانیمان، همه فرشته ها دعوت دارند!

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    ای از عشق پاک من همیشه مست
    من تو را آسان نیاوردم بدست
    بارها این کودک احساس من
    زیر باران های اشک من نشست
    من تو را آسان نیاوردم بدست

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    جدیدترین متن کارت عروسی

    ای کاش عشق را زبان سخن بود
    آنها زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند
    با تشریف فرمائی خود سرافرازشان فرمائید

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    آری آغاز دوست داشتن است
    گر چه پایان راه ناپیداست
    من به پایان دگر نیندیشم
    که همین دوست داشتن زیباست

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن کارت دعوت عروسی

     
    خانه‌ای ساخته‌ایم، سایبانش همه عشق
    زیر پا فرش غرور، در حصارش همه تکرار صفا
    ما در این جمع لطیف
    لطف دیدار تو را می ‌طلبیم

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     
    قلب من و تو را
    پیوند جاودانه مهری است در نهان
    پیوند جاودانه ما ناگسسته باد
    تا آخرین دم از نفس واپسین ما این مهر بسته باد
     

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

    متن زیبا برای کارت عروسی

     
    انگار تمام آسمان به این پنجره آمده است
    که سقف کوچک مان چنین پرستاره است
    فردای سبز
    آرزویی محال نیست
    وقتی شانه های اعتماد
    پناه مرغان مهاجر است
    که از فراز غروب های دور و دراز
    اینکه به جست و جوی آشیانی روشن آمده اند
    از امشب تا خورشید راهی نیست
    نگاهمان کنید !
     

    جمله و متن زیبای کارت عروسی

     

     

عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

admin بازدید : 299 شنبه 14 فروردین 1395 : 16:57 نظرات (0)

عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

  • عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    دیروز تولد خسروی سینمای ایران، خسرو شکیبایی بود. مردی که در تابلوی هنر ایران نام خود را هم با صدای دلنوازش و هم با بازی های به یاد ماندنی اش ماندگار کرد.برخی هنرمندان نیز در این روز، یاد او را گرامی داشتند و به تمجید وی پرداختند.

    مهران مدیری با انتشار این عکس تولد خسرو شکیبایی را تبریک گفت.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    رضا یزدانی عزیز نیز تولد وی را تبریک گفت.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    استاد اسکندری، گریمور ماهر سینما نیز با انتشار عکسی از چهره گریم شده به دست خود استاد، یاد خسرو ایران را گرامی داشت.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    رضا صادقی هم از هنرمندانی بود که تولد استاد را فراموش نکرده و از آنسوی مرزها تولد مرد همیشه سبز را تبریک گفت.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    بهرام رادان اون دستتو بنداز!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    جمله از: میلاد کی مرام 2 ساله از تهران!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    عکسی از امیر مهدی ژوله به همراه همسرش و گندم خانم بامزه.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سلفی مرجانه گلچین به همراه عموهای فیتیله ای.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    هدیه خانم چرا اینقدر عجله کردید؟ خوب صبر میکردید 5 روز دیگر 13 بدر را با نوروز یکجا تبریک میگفتید تا دوباره کاری نشود!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    محسن جان شما که رفیق خوبی هستی یه نگاه به محسن بنگر بیانداز، انگار اصلا حال و روز خوبی ندارد.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    شهریار فوتبال ایران بعد از یک تمرین خسته کننده.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سعید معروف والیبالیست محبوب کشورمان بابت جایزه ای که از طرف هوادارانش دریافت کرده است، از آنها تشکر کرد. امیدواریم والیبالیست های کشورمان بتوانند با کسب سهمیه المپیک سال خوبی را در والیبال کشور رقم بزنند.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    نادر سلیمانی در بین آتشفشانی از محبت در بین مردم عزیز سیستان و بلوچستان.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    الهام حمیدی هم با بهار دوباره از نو شکفت!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    آرزوی سلامتی استاد اسکندری برای اکبر عبدی.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سلفی امیرحسین رستمی و محمدرضا هدایتی در برنامه خندوانه همراه با رامبد همیشه جوان.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    بهشاد مختاری همراه با مونا فرجاد و فاطمه هاشمی در ست فیلم برداری سریال شهر گمشده.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    ما هم به نوبه خود قدم نو رسیده را به بهداد سلیمی عزیز و همسر گرامیشان تبریک عرض میکنیم. انشالله سایتون همیشه بالا سرش باشه.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    مریم امیر جلالی برای سفر شهر زابل را انتخاب کرده است و با این عکس، این سفر را جاودانه کرد.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    مهدی پاکدل در اکران فیلم «دربست».

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    عکس های بازیگران

    اشکان اشتیاق دچار بلای تبخال شده است، ولی میتواند از این موقعیت به نحو احسنت استفاده کرده و از روبوسی عید فرار کند!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سارا منجزی و پدر گرامی. سارا جان گویا یقه لباس پدر کمی اذیتشان میکند.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    حمیدگودرزی در یک هتل مجلل در ایتالیا. آقا حمید اونجا هم عیداشون سرده؟

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    با آرزوی سالی بدون غم و خماری برای افسانه پاكرو و چشمانش.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    ترلان پروان براي اقامه ی سلفي به مسجد نصير الملك رفته بود.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    دیو و دلبر!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    با آمدن بهار گل های روی شلوارک نوید محمد زاده هم شروع به شکفتن کرده اند. محمد جان آبیاری و کود یادت نرود که برای رشدشان ضروری است.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    پرستو صالحی وقتی جوجه بود.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    مژده لواسانی کادویش را خریده و برای صلح آماده است، ما نمیگوییم خودش می گوید.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سلفی خودمونی آرمین تو ای اف ام برای هوادارانش.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    بالاخره بهنوش بختیاری بعد از گذشتن چند روز از عید اعلام حضور کردند. کم کم داشتیم نگرانتان می شدیم!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    شهرام محمودی، سعید معروف، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی و 4 پیکسل شی ای خارجی!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    هانیه توسلی هیچ ترسی از گذشت سالها ندارد و روز به روز جوان تر می شود.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    حسن جوهرچی در کنار ماموران زحمتکش راهنمایی و رانندگی که در ایام نوروز برای راحتی هموطنانشان در جاده ها شب و روز حضور دارند. خسته نباشید.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    یاس، خواننده محبوب در کنار یک آتش دورهمی با دوستانش.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    مهران مدیری، رضا یزدانی و یکی از شورت کات های علی اوجی که از داخل یک صندوقِ چوبیِ قدیمی در خانه پدربزرگ علی اوجی پیدا شده است.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    بارانای عزیز و دوست داشتنی در حال بازی با پاک کن های عروسکی.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    محسن تنابنده در حال توپ بازی!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    مهدی جان توصیه می کنم برای بهتر پخته شدن به جنوب کشور سفر کنید، اینطوری بهتر جواب می گیرید.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    نجمه جودکی، مجری پرانرژی تلویزیون با این پست اعلام کرد که ازدواج کرده است. ما هم به نوبه خود به ایشان تبریک می گوییم و آرزوی خوشبختی برایشان می کنیم.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    حاجی فیروز گرفتار در دستان ناخواهری های سیندرلا.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    عکسی قدیمی مربوط به جوانی های مهران مدیری و عبدالرضا اکبری.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    محمد جان اینهمه پلیس اطلاعیه می دهد که هنگام رانندگی احتیاط کنید، آنوقت شما به دوربین پز داده و علامت ویکتوری نشان می دهید آن هم بدون کلاه ایمنی! یک تک چرخ هم بزنید تا کلکسیون تخلفاتتان تکمیل شود دیگر!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    موش بخورتت.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    مامور مخصوص ستاد تعطیلات نوروزی، تینا آخوندتبار، جواب بدین بهش.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    الهه فرشچی تا دید خیابان ها خلوت است، بار و بندیل خود را بست و به نزدیک ترین آتلیه عکاسی نقل مکان کرد!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    و همانا دایناسور نعره برآورد و سر به بیابان نهاد.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    الناز حبیبی برای همه آرزوی سالی پر از خنده های بلند کرد.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    وات ایز دِ پرابلم؟

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    حمید گودرزی در حال فرنگ کردی با کمک گوگل مپ.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سیروان خسروی در حال شخم زدن ساحل با قدم های استوار و سینه سِتَبرش.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سیما تیرانداز در مراسم اکران خصوصی فیلم «چهارشنبه».

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سلفی امیر محمد متقیان به همراه رضا رشیدپور و داریوش فرضیایی در برنامه جدید رضا رشیدپور.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    تبریک نوروزی یوسف تیموری در کنار حوض هفت سین؟!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    عکس رضا عنایتی به همراه یک طرفدار شاکی در شیراز.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    لاله اسکندری در سرزمین 7 اقلیم. اگر جان اسنو را دیدید از او بپرسید چرا واقعا هیچ چیز را نمی داند؟

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    خوشحالی امید حاجیلی از پخش قسمتی از خندوانه که او حضور داشت.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    آقا مهدی لازم نبود اینهمه هزینه کنی و مسافرت بروی تا با مجسمه فردوسی عکس بگیری، آن هم با چشمان نیمه باز!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    روزنامه هایی رو که میخونین دور نریزین، شاید شما هم روزی خواننده شدین و به دردتون خورد.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    آخی ی ی ی، چه معذب!

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    عکسی از کودکی مهناز افشار.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    تشکر سردار آزمون از انرژی بالای تماشاچیان.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سلفی احمد خمینی و برادر شماره 1.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سلفی دو نفر با هم.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    سحر خانم قريشي با گذاشتن اين عكس بدون هيچ توضيحي به صورت تلويحی سه نكته را خاطر نشان كرد. اول اينكه دارد به او در تعطيلات خوش ميگذرد. دوم اينكه خمير دندان پاوه با داشتن تركيبات فلور و انواع آنزيم ها باعث درخشندگی دندان ها ميشود و سوم اينكه او در كنار تعطيلات به صورت موازي دارد دوره هاي آموزش جوشكاري را هم سپري ميكند. با آرزوي موفقيت براي خانم قريشي.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    گشت و گذار محمد موسوی در دبی به همراه خانواده.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    انتظار به پایان رسید. این شما و این هم اولین عکس در آغازین ساعات سال 95 حافظ ناظری.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

    و آخرین عکس این شماره هم تعلق دارد به الناز شاکردوست. الناز تنهایی که در کوچه پس کوچه های لندن پرسه میزند تا نیمکتی خالی پیدا کرده و عصر بهاری اش را سپری کند. تا شماره بعدی خدا نگهدارتان.

    عکس های بازیگران و چهره ها در عید نوروز

     

    منبع:برترین ها

     

     

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 1,256
  • بازدید سال : 13,025
  • بازدید کلی : 66,138
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015